Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Απάντηση στον ανώνυμο ελληνοορθοδοξό για το "Μαγαζάκι του παπά"

Αυτό λοιπόν είναι το σχόλιο του ανώνυμου ελληνοορθόδοξου -γιατί εμείς είμαστε απλοί Χριστιανοί Ορθόδοξοι- για το σχόλιο που γράψαμε στις 5 Οκτωβρίου του 2008 με τίτλο "Το μαγαζάκι του παπά". Το σχόλιο λοιπόν έχει ημερομηνία 28 Μαίου 2012... και ο άνθρωπος το ανακάλυψε ...τέσσερα χρόνια μετά... διαβάστε τι γράφει και στη συνέχεια ακολουθεί η απάντηση:


"ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΕΞΙΩΣΕΩΝ ΞΥΡΊΖΟΥΝ ΜΕ BIC TWIN ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΓΛΥΡΩΣΕΙ ΚΑΝΑ ΕΥΡΩ!!!!!!ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ CATERING ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΥΛΊΟΥ ΑΣΕ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΜΑΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΑΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΥΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΛΗΣΣΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ, ΑΠΛΑ ΜΆΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Η ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΔΕΞΙΩΣΕΩΝ ΠΟΥ Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ!!!!!! ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΚΙΆΖΕΙ ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΧΩΡΕΊ !!!!Δ Ω Ρ Ε Α Ν !!!!!!ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΖΕΙΣ ?????????ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΝΕΙΣ ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΩΡΏ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!!!!"

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Κύριε μου, οι ναοί δεν είναι χώροι για δεξίωση ή πάρτι.. εμείς που είμαστε απλοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν το ανεχόμαστε... εσείς οι αυτοαποκαλούμενοι Ελληνοορθοδοξοι μπορεί να θέλετε να κάνετε το ναό και ναιτ κλαμπ... δικαίωμα σας!


Όσο για το "Ελληνο" μπροστά από το ορθόδοξος θα μου επιτρέψεις να σου πω, ανώνυμε, ότι κανένας ηλίθιος δεν μπορεί να αμφισβητεί την ελληνικότητα μου!!! Κανένας δεν είναι πιο Έλληνας από τον άλλον. Απλά, είμαστε Έλληνες εκ των οποίων οι περισσότεροι -όπως έχω ορθόδοξοι- ενώ υπάρχουν και καθολικοί και παλαιοημερολογίτες και άλλων αιρέσεων του Χριστιανισμού, μουσουλμάνοι και βουδιστές αλλά και άθεοι... αλλά δεν είναι κανένας πιο Έλληνας από τον άλλον, εκτός αν είναι προδότης της Πατρίδος του.
Όσο για τις μετοχές μου στις εταιρίες διοργάνωσης χορών γάμων... δεν έχω... υπάλληλος είμαι και ευτυχώς έχω δουλειά....
Όσο για τα περί ιδιοκτησίας κλπ κλπ, δεν είμαι ούτε ιδιοκτήτης.
Απλά κανένας δεν μπορεί να καταπατεί δημόσιο χώρο... ΚΑΝΕΝΑΣ, ούτε η Εκκλησία ούτε κανένας... και ρώτα τον Παπα Χρήστο όταν πήγε να περιφράξει τον χώρο γύρω από το εκκλησάκι...
Και για να τελειώνουμε, δεξιώσεις με γκουρμέ δεν κάνουν οι φτωχοί και όσοι χτυπήθηκαν από την κρίση, κάνουν οι λεφτάδες, οι κατέχοντες, αυτοί που έχουν ήδη τα λεφτά τους στο εξωτερικό μήπως και γυρίσουμε στη δραχμή... Αυτά που βλέπω κάθε σαββατοκύριακο, δεν αφορούν φτωχούς μεροκαματιάρηδες, αφορούν λεφτάδες με τις τζιπάρες τους και τα ακριβά τους αυτοκίνητα οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να πάνε σε μια αίθουσα να πληρώσουν... αλλά τους αρέσει η γκλαμουριά.... στη Καλαμαριά στο εκκλησάκι... Και φίλε χαχαχα η φιακιά τους είναι τέτοια που τρώνε τα χαβιάρια τους και τα υπόλοιποα εδέσματα δίπλα στα σκατά των σκύλων και τα σκουπίδια των ασυνείδητων που πετούν στο Κόδρα.
Αγαπητέ ανώνυμε και εγώ στο εκκλησάκι αυτό παντρεύτηκα και με πάντρεψε ο παπα Χρήστος, αλλά -ενώ είχα τότε την οικονομική δυνατότητα- τη δεξίωση την έκανα σε μαγαζί σεβόμενος τον χώρο... και επειδή εσύ είσαι Ελληνοορθοδοξος και εγώ απλός ορθόδοξος θα σου θυμίσω τι έκανε ο Χριστός έξω από το ναό στα Ιεροσόλυμα....

Υ.Γ. Αν κατάλαβες ο παπα Χρήστος τελικά διευκολύνει αυτούς με τις τζιπάρες και όχι τους φτωχούς που δεν έχουν λεφτά για δεξιώσεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια: